Alla hade rätt

2009-02-02 @ 21:20:09

Tror nog att alla i släkten sagt att Alexander kommer gå innan hans ett års dag och nu tycker jag att man kan säga att han går. Han går tvärs igenom rummen och lär sig hålla balansen mer och mer för varje dag. Idag så började han ställa sig upp utan stöd och även vända håll utan stöd. Det händer inte så ofta att han ramlar nu och snart så går han helt utan problem :) Ganska kul att Alexander är yngst bland sina kusiner men nästan först med att gå. Nu skiljer det ju inte så mycket på dom längre som det gjorde förut. Det är kul :)

Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll