Ang viktminskningen

2009-02-26 @ 21:19:57

Har inte skrivit något om den som jag brukar på tisdagar.. Vette sjutton vad det är med mig gällande den biten.. Eller gällande alla bitar. Jag har tappat motivationen till allt känns det som. Viktminskning och pluggandet går inte alls bra. Det är hur mycket pluggande som helst men har ingen ork alls för tillfället. I lördags åt jag som sagt lite fika på Alexanders kalas men sen åkte vi till mc donalds och åt.. Och i måndags blev det pizza. Dock åt jag bara en halv.. igår blev det 2 frallor och idag blev det hela 3 toast och oboy till.. Så jag sket i vägningen i tisdags. Men vägde mig i morse. Vikten ligger på samma som sista vägningen så jag har inte gått upp så mycket iaf. Var nere på 86 kg innan kalaset men nu väger jag 87 kg (samma som förra tisdagen). Så så farligt är det inte egentligen. Men det gäller att hitta motivationen igen! Varje dag har jag tänkt i morgon så jävlar ska jag börja på ren kur igen, men så blev jag sugen på toast idag och tänkte att jag iaf inte är i ketos så då är det bättre att äta det nu än senare.. Men nu så får det fan vara bra! 17 kg till ska jag ner på ren kur sen så ska jag gå över till kobinerad kur med ett mål mat/dag. Så nu får jag ta och kamma mig om det ska bli någon beach 2009!

Nej, nu ska jag ta och plugga *bläääääää! HATA HATA HATA*

Andras kommentarer
Camilla

Om du börjar tappa motivationen nu borde du kanske börja med en kombinerad kur. Är så lätt att man tröttnar om man går på för hårt. Och då känner man sig heller aldrig nertryckt med att man "misslyckats" om man nu skulle vilja äta nånting.



Kämpa på nu :)

2009-02-26 @ 22:30:13
URL: http://camilla2008.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll