Behöver inte köpa ny mp3 spelare

2009-02-22 @ 00:10:07

När mamma och pappa kom hit i fredags så fick jag en ny mp3 spelare av dom! Blev jätteglad då jag äääntligen kan lyssna utan att den dör hela tiden eller tar 20 år att starta! Mamma och pappa läser ju min blogg dagligen så dom läste ju mina problem med mp3 spelaren..kanske ska skriva att jag vill ha en ny bil så kanske dom köper en med? :D Haha! Skoja bara.
Har inte hunnit testa mp3n direkt men har lussnat lite på ljudet på låtarna som är i och det låter hur bra som helst! Trodde dock att det inte gick att ha en halsrem till den då dom visar att man har den i en skyddsficka som man sätter på byxorna, men det fans en gänga för halsrem så det var bara att sätta dit min gamla så jag är mer än nöjd :) Hela 2GB är det på den!! Jag som hade nöjt mig med 1GB :P Men jag klagar inte! Får jag plats med mycket mera låtar nu ju och slipper ta bort varje gång jag ska lägga in nya som med den gamla! Och självklart känner min pappa sin dotter så han köpte dessutom en rosa :P Så här ser den ut:


Andras kommentarer
Linda (Tindragull)

Jag har en exakt likadan! Fick den när4 jag fyldeår i somras och ja är fortfarande nöjd! :D

2009-02-23 @ 11:13:54
URL: http://www.nogg.se/brunnsgatan4

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll