Bilder från kalaset

2009-02-21 @ 22:01:13

Idag hade Alexander sitt 1 års kalas. Det var mycket trevligt, men det blev lite mycket folk på samma gång. Egentligen skulle vi dela upp det på två tider, ena gänget vid 13 och andra gänget vid 17. Men i gänget som skulle komma kl 17 skulle två st komma vid 13 för de kunde inte vid 17, en kunde inte alls, och sen i morse fick vi reda på att Peters föräldrar inte kunde komma då hans mamma var sjuk. Så då var det bara Ulla och Peters mormor Ruth kvar och då kunde dom lika gärna komma vid 13. Så det blev fullt hus här hemma :)





Alexander älskade ballongerna




Sjunger för plutt



Chockad Alexander



Alexander kan inte blåsa så Annie skulle få göra det åt han men hon ville inte heller.


Alexander har fått så mycket grejer så det skulle ta hur lång tid som helst att skriva allt här och jag måste ta och plugga lite nu. Så det får bli i morgon, om jag hinner. Men det var ett lyckat kalas i alla fall och Alexander är nöjd med presenterna och kalaset!

Andras kommentarer
Camilla

Du får gärna skicka över lite bilder när du har tid. Jag hade ju inte med mig kameran.



Kram

2009-02-21 @ 23:07:45
URL: http://camilla2008.blogg.se/
Syrran

Gud vad fin och smal du har blivit :D<3 Fortsätt så så blir du snart model ^^<3

2009-03-13 @ 10:24:33

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll