Börjar bli "nöjd"

2009-02-16 @ 16:03:27

Nu har jag snart gått ner 10 kg sen jag började med pulver dieten (snart 12 kg sen december) och nu börjar jag bli "nöjd". Jag ska ner en hel del till men nu är inte magen den största delen på kroppen längre och det syns!! De flesta av mina byxor är förstora och magen sticker inte utanför byxorna längre! Är STOLT över att jag KLARAR detta!! Känns riktigt bra!! Jag väger mig fortfarande varje dag (kan inte låta bli) men viktrapporten gäller inte förrän varje tisdag! Så ni får resultatet i morgon! Mår nog bättre än någonsin!!

Bjuder på lite bilder nu :)

Före (Sensommaren-december 2008)








Efter (16/2 2009)






Minskat en hel del i ansiktet oxå

DÅ                                                                       NU
         

Andras kommentarer
Therese

Vilken skillnad! å ju bättre man mår ju snyggare blir man ju..och vise versa... bra jobbat!!

2009-02-16 @ 16:47:51
URL: http://thelanderspangberg.blogg.se/
Camilla

Shit vilken skillnad!

När jag jämför med gamla bilder så tycker inte jag att det syns nått. trist. enda skillnaden som jag själv ser är att dubbelhakan är nästan helt borta.



Kram

2009-02-16 @ 17:25:09
URL: http://camilla2008.blogg.se/
Pappa

Jösses! Kommer vi känna igen dig nu till helgen? Vart har du gjort av magen? Enorm skillnad gumman! Den här gången har det verkligen blivit skillnad.

Vi ses i helgen Snuffis!

2009-02-16 @ 20:51:40
Lena

Jäklar vad du är grym gumman!! Jag är sjukt stolt över dig skall du veta =) Du är skitsnygg!! Kramisar L.

2009-02-16 @ 22:45:53
URL: http://www.minaunderverk-lena.blogspot.com
lkgj

shit va du är duktig...syns ju verkligen före och efter....kul....kram

2009-02-17 @ 07:40:32
Sofia

Grymt vad dyktig du är! :D man ser verkligen skillnad! Vi kör på Peter den 21 mars :) så ni har det bekräftat, fixar bensinpengarna nån dag innan så ni har det! Kram på er!

2009-02-17 @ 22:27:25
URL: http://sofialicious.blogg.se/
Gisela

Vilken skillnad!!! Jätte bra jobbat!!!! Vet själv hur jäkla jobbigt det är, men resultatet är kanon!!! (Har själv snart gått ner 28 kg =)



Glöm inte att belöna dig =)

Kram Gisela (Prinsessmamman från aff)

2009-02-18 @ 08:09:46
URL: http://familjene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll