Då var det gjort!

2009-02-02 @ 20:42:05

Var och gjorde provet för antiken idag.. Jag är nöjd!! Läste igenom frågorna först och blev helt förstörd! Dom var ganska svåra, men när jag väl började så strömmade informationen ur mig!! Det var några frågor jag inte kunde men efter att ha läst nästa kom jag på svaret på den svåra frågan. Så jag svarade på ALLA frågor!! Den enda stora missen var ju det här med mitt namn minne. Jag kunde ömöjligt lära mig alla dessa namn så jag övade som fan på de första hälften iaf. Sen så lärde jag in första bokstäverna på de andra och vad de olika bokstäverna gjorde. Men tror ni inte att dom namnen jag kunde stod i frågorna och dom namnen jag inte kunde skulle man skriva namnen på och vad de gjorde?!?!?! SJÄLVKLART var det sååå!!! Men, jag skrev och förklarade hur det ligger till med mitt namn minne, men svarade påfrågorna iaf med vad första bokstaven började på och vad de gjorde. Så lite poäng borde jag få iaf, eller hur? Den huvudsakliga frågan var ju vad de olika personerna gjorde, inte vad dom heter :P Trots det är jag jäkligt nöjd!! Och det är huvudsaken! Förväntar mig inget MVG, utan blir glad bara jag får G och får slippa skiten sen :P Det är mitt mål med denna j-kla kurs som jag haaaatar! :)

Kan ju oxå tillägga att efter jag gjort detta provet så var det som 40 kg försvann från mina axlar.. och nu kan jag slappna av igen!! Tills nästa vecka då jag förmodligen gör nästa prov om europas medeltid som dessutom är muntligt. Då lär det tillkomma 90 kg på axlarna. Jag hatar verkligen muntliga prov då jag behöver läsa igenom frågorna och fundera på det ett tag innan jag kommer på svaret som jag lyckades göra idag. Provet idag tog förresten 2 timmar och jag skrev väl minst 10 sidor :P

Andras kommentarer
Pappa

Bra jobbat Snuffis! Stolt över dig! Både för provet & halkbanan. Och se... Du klarar ju det. Bara sätta igång och tro på dig själv nu i fortsättningen, så går det ännu lättare.

2009-02-03 @ 14:04:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll