Dagen kommer att se ut så här

2009-02-11 @ 10:39:59

Om 1 timme kommer jag bege mig till stan och fixa det sista till Peters födelsedags presenter i morgon. Och sen kl 13 så har jag dubbel körlektion. Är faktiskt lite nervös av någon anledning? Så jag kommer köra till 14:20 typ.. Sen tar jag tåget hem 14:42 och börjar tvätta... Tvättar även hela dagen i morgon då våran torktumlare i tvättstugan gått sönder pga den personen som tvättade innan mig i lördags hade troktumlat en matta. Så nu är det tvärstopp i vattenröret. Så jag måste hänga upp all tvätt i torkrummet som är så dåligt så det gör ont!! Om allt ska bli tort tar det över 18 timmar!!

Jag blir så less på såna som tvättar innan en själv. Varje lördag är det samma person som tvättar och jag har alltid tvättat på söndagar, och hon ska då fan alltid låta sin tvätt hänga kvar i torkrummet och ligga kvar i torktumlaren. Jag fattar inte varför folk har så svårt att ta undan sina grejer INNAN näste man ska börja tvätta!! Det är liksom inte meningen att JAG ska plocka ner hennes äckliga kläder och ta bort hennes äckliga ludd från torktummlaren!! Jag har satt upp en lapp till henna att hon fan får ta bort sina grejer efter sig innan jag börjar tvätta och hon gjorde väl det tre gånger men nu så börjas det igen. Men det blev ju en nackdel för henne.. Eftersom jag var tvungen att ta ut hennes tvätt från torktummlaren så såg jag att det var en matta där i och då när torktummlaren inte funkade så förstod jag ju att det var mattans fel. Och vilken idiot torktumlar en matta?!?!? Det där är liksom ingen grovtvättstuga!! Så nu fick hyresvärden veta vem som haft sönder den oxå och det är fan rätt åt henne! En del straffar gud med detsamma..

Jaja.. nog gnällt. Senare ikväll så kommer Camilla och Vilgot hit. Vi ska ha en skräckis kväll. Ska bli trevligt :)

Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll