Det är omöjligt!

2009-02-01 @ 10:15:35

I natt så bar jag in Alexander till oss då jag ville att han skulle sova med oss för han hade svårt att andas. Sagt och gjort så bar jag in honom till oss när jag skulle gå och lägga mig. Men vad fick mig att tro att han kunde sova med oss nu? Han bara satte sig upp hela tiden men jag la ner honom och till slut så låg han ner. Så trodde jag att han hade somnat men icke. Han började böka runt, upp och ner, fram och tillbaka och lyckades aldrig komma till rätta. Så höll det väl på i ca 1 timme sen satte han sig upp och började slå på mig. Då gav jag upp. Den ungen kommer aldrig kunna sova med oss. Tycker det är synd då det är så himla mysigt! Men men.. Huvudsaken är ju att han sover bra i sin säng hela natten. Han är en självständig ung man :P haha!

Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll