Det gick ganska bra idag!!

2009-02-09 @ 22:53:24

Sist var det ju inte alls kul för Alexander efter vaccinationen, men idag har det knappt varit något problem alls! Märkte först strax efter 19 att han var väldigt kinkig och grinig, men då hade ju alvedonen gått ur kroppen. När jag gjorde i ordning honom för sängen så fick han en halv ipren sup. Sen somnade inte hn förrän vid 21 för han låg och "sjöng" i sängen :) Så skönt att han inte fick några biverkningar denna gången!! Det var riktigt hemskt sist!! För det var verkligen INGENTING som hjälpte då!

Andras kommentarer
Camilla

Vad skönt att det gick så bra!

Vilgot har fått hög feber efter varje vaccination och varit jätte trött och gnällig. Hoppas det går bättre inför 1-års sprutan. Ska nog också förbereda honom innan och ge alvedon. Det skadar ju inte att testa iaf.



Kram

2009-02-10 @ 10:13:52
URL: http://camilla2008.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll