En moders kärlek

2009-02-24 @ 00:02:09

Alexander vaknade en gång efter han sovit ca 2 timmar och var otröstlig jag vaggade runt han i famnen och han somnade till igen men så fort jag skulle lägga han i sängen så började han gråta igen så jag gick ut med honom till soffan och satte mig där med honom och han somnade om igen efter 5-10 minuter och sov i min famn i ca 1 timme! Den känslan är obeskrivlig! Finns inget bättre än det! Och detta är nog första gången sen han var 3-4 månader som han somnar i min famn! Han är ju ingen sån som sover i famnen eller ens bredvid mamma eller pappa, utan han är van och vill bara sova själv. Så dessa stunder måste man ta vara på och jag älskar dom! Det är ju det absolut bästa som finns!





Gud vad jag älskar denna underbara lilla människa! Finns inget bättre än honom!




Undrar vad det är med honom idag.. Han vaknade ledsen nyss igen men efter att han fick vara i mammas famn lite och fått nappen så somnade han om igen. Tror han börjar bli sjuk.. han va snorgig nu på kvällen och verkade vara lite slemmig i halsen när jag tog upp honom. stackarn. Hoppas det inte blir värre nu och att han får sova gott resten av natten.

Andras kommentarer
Pappa

Jag vet en viss dam som också gillade att ligga bredvid ibland och mysa...

Se själv:



http://cid-9e468d0974155ecf.skydrive.live.com/self.aspx/Snuffan/037%20PCD%2005.jpg



:-)

2009-02-24 @ 00:43:27
Pappa

Rättelse i länken ovan (gillade inte mellanslag i filnamnet):

http://cid-9e468d0974155ecf.skydrive.live.com/self.aspx/Snuffan/037PCD05.jpg

2009-02-24 @ 18:01:04
Therese

Du är elak!!

2009-02-24 @ 19:53:38
URL: http://magnussonarna.blogg.se/
Pappa

Va? Är jag? ;-)

Men du har ju (som du ser) legat och sussat lika sött som din son gör nu :-D

2009-02-24 @ 20:59:51
Lena

Sicken underbart vacker bild på Er!! Dom få stunderna måste man bara ta vara på =) Ljuligt!!

2009-02-24 @ 21:58:39
URL: http://www.minaunderverk-lena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll