Grudge 3

2009-02-12 @ 09:15:47

Igår kom som sagt Camilla hit med Vilgot. Alexander och Vilgot "lekte" ett tag innan det var läggdags för dom båda och skräckfilm för oss. Men Vilgot var inte imponerad av Alexander igår. Alexander drog honom i håret med ett riktigt grepp! Och var så högljud att Vilgot blev ledsen. Vilgot var väl trött oxå då hans mamma inte lät honom somna i bilen som han ville :) Syns att Camilla gått ner i vikt. Rätt kul att vi började på samma vikt och har samma vikt nu.




Handling:
En ung japansk kvinna, som är nyckeln till att stoppa den onda anden Kayako, reser till den hemsökta lägenheten i Chicago för att stoppa Kayakos förbannelse.

Therese betyg: Det var mer en komedi än skräck! Barnet och mamman var ju inte alls lika läskiga som i 1:an!! Jag skrattade när mamman kom krypande!! Såg helt cp ut bara! Lär väl komma ett gäng efterföljare med tanke på hur filmen slutade.. Kommer säkert bli som Freddy Kruger (A Nightmare on Elm Street) filmerna.. Hur många efterföljare som helst.. Så nej, denna filmen var inte bra! Fanns vissa delar som var läskiga och bra men det berodde inte på barnet eller mamman som SKA vara läskiga!! Betyget blir därför 2/10

Andras kommentarer
Lena

Ojdå... vilket lågt betyg!! Har inte sett denna, men gillade dom andra. Jobbigt bara när det skall vara så många uppföljare. Man tröttnar ju... Kraaam.

2009-02-12 @ 22:33:48
URL: http://www.minaunderverk-lena.blogspot.com
Ditt ruffs

Bra jobbat av er båda..

2009-02-12 @ 22:39:46
Therese

Jag har bara sett ettan. Visste inte att det fanns varken 2a eller 3a :P så nu har jag sett 1an och 3an och trean var verkligen ingen höjdare! Man ska ju liksom inte skratta när mamman kommer krypandes mot någon i filmen.. det ska ju vara läskigt!! Men det såg bara fånigt ut alltihopa!

2009-02-13 @ 00:18:06
URL: http://magnussonarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll