Hahaha!! Vilket tangentbord!!

2009-02-16 @ 23:35:12

Hittade denna på en kompis blogg och var tvungen att kolla närmare på det.. Fan, en sån måste man ju ha!! Kostar typ 420 kr, men finns såklart inte i Sverige utan i USA.






Sååå klockren!! Vill ha!!

Keyboard for blondes heter den och den hittar ni här

Andras kommentarer
Camilla

Haha näe. Jag köpte naturdiet för att de var billigare än nutrilett sist jag var i affären när jag kom hem så drack jag en och ja fy fan jag höll på att spy hahaha.



Det är det som är lite otäckt när man går ner i vikt att man inte ser det själv. När jag var som smalast och vägde 63 kg så tyckte jag att jag var lika tjock som jag alltid varit men när jag ser på bilder fårn den tiden så är jag ju jätte smal. Men som sagt det såg jag inte själv.

Jag längtar efter att kunna gå in i vilken affär som helst och hitta byxor som passar!

2009-02-17 @ 08:37:33
URL: http://camilla2008.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll