Hamburgaren igår gjorde ingenting!!

2009-02-04 @ 12:01:12

Jag fuskade ju rejält igår och åt en big mac och co. Tyckte jag hade gjort mig försänt av en. Men så vägde jag mig i morse och testade även ketosstickan för att se hur jag låg till. Trodde verkligen att jag gått ur ketos nu när jag ätit så många kcal! MEN, vågen visade -0,4 kg sen IGÅR! Och jag är fortfarande i ketos! Jag har dock sjunkit två snepp, men jag är inte ur ketos vilket jag absolut trodde! Så självklar är man glad idag :)

Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll