Har bokat teoriprov och uppkörning nu

2009-02-12 @ 23:49:39

Teoriprovet blir den 11/3 och uppkörningen 18/3. Bokade det igår när jag hade dubbel körlektion för det är verkligen många som bokar nu för alla som gjort halkbanan/ska snart göra halkbanan vill ju ha klarat körkortet innan 1/4 för annars så måste man göra om halkbanan då den ändras till heldag och det vill jag ABSOLUT INTE!! Så jag bokade ungefär i mitten på mars så OM jag kuggar så hinner jag göra om det innan 1/4 istället för att kanske kugga i slutet av mars och då finns ingen chans att göra om det och då är det bara att bänka sig vid halkbanan igen.

Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll