Inte hunnit skriva

2009-02-15 @ 09:33:13

Har haft en del för mig igår och inte hunnit skriva. Inte haft något roligt att skriva om heller för den delen.

Jag ändrade träningstiden igår. Jag brukar ju träna på kvällen men jag skulle ju se melodifestivalen såjag tränade vid lunchtid. Och det var nog inte alls bra. Eller det var inge bra!! Jag mådde ganska dåligt efter 15 min men tvingade mig själv att kämpa till strax över 20 minuter och 150 kcal.. Och precis när jag når 150 kcal och stannar av så känns det som att jag kommer spy. Hann inte gå mer än 5 steg mot köket (tränar i sovrummet) förrän det forsade ur munnen!! Det var mest vatten men även av cambridgepulvret jag drack någon timme innan. Höll fram händerna så inte allt skulle komma på golvet och slängde mig i diskhon. Men det sprutade ju överallt. Golvet, väggen, skåpen, mattan, mina kläder.. fy fan! Tror nog att jag inte hade tillräckligt med energi då jag bara druckit en cambride. På kvällen har jag iaf druckit två.

Sen så fuskade jag LITE igår. Jag och Peter delade på en påse räkor och lite popcorn. Men jag åt bara typ 3 nävar popcorn! Så jag är stolt ändå! Åt dom faktiskt en och en och njöt samtidigt!! Innan så slängde man ju i sig nävar efter nävar utan att knappt känna smaken!

Andras kommentarer
Camilla

FY! Bäst du bara tränar på kvällen :/

Jag åt också popcorn igår :P



Kram

2009-02-15 @ 12:22:43
URL: http://camilla2008.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll