Jag blir så less

2009-02-06 @ 22:56:06

Har bakat nästan hela dagen.. och övningskört lite.. Men gällande bakningen så bakade jag bullar i förmiddags. Sockerkringlor tror jag dom heter. Dom blev verkligen jättebra! Sen ikväll så gjorde jag chokladbollar och så tänkte jag att nu när jag ändå håller på så kan jag göra de jobbiga butterkakorna med. Tar typ 2 timmar att göra dom om inte mer. Sagt och gjort så gjorde jag dom med. Sen skulle vi ut med hundarna och det var ju 25 minuter kvar i ugnen så det var lugnt tyckte jag. Men så hade vi söbollskrig ute och precis när jag kliver innanför dörren ringer äggklockan, fast jag visste att de skulle vara inne kortare tid då de blev lite brända sist på nästan full tid.. Och som sagt så blev de VÄLDIGT brända!! KUL!! Lagt ner så mycket arbete på ingenting!! Bara till att göra om i morgon :( Fan vad less jag blir!!

Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll