Min sovmorgon..

2009-02-20 @ 11:24:10

Idag så var det min sovmorgon och jag vaknade vid 10:45.. Peter tyckte jag såg sur ut och frågade om det var för att han hade dammsugat. Dammsugat? sa jag. Haha jag hade inte ens hört det :)

Idag så händer det inte så mycket. Ska röja undan lite och plugga en hel del då jag inte hinner plugga så mycket i helgen. Kanske blir en sväng till stan för att leta efter en ryggsäck till Alexander. Han måste ju ha någon på dagis med extrakläder i kom jag ju på.

I kväll kommer mamma och pappa hit.. Vet inte om syrran skulle med eller inte. Ska bli kul iaf :)

Andras kommentarer
Camilla

Ja jag får nog bege mig till stan och prova lite kläder :P

Jag är 171. Hur lång är du?



Kram

2009-02-20 @ 15:23:36
URL: http://camilla2008.blogg.se/
Pappa

Syrran kommer inte med... Hon får vara hos morr-morr ;-) Nu åker vi strax...

2009-02-20 @ 15:39:32

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll