Nu är det nog!

2009-02-09 @ 22:39:19

Nyss gått på min gå maskin i väldigt rask takt i lite över 30 min, 2,55 miles (ca 4,1 km), 225 kcal enligt maskinen.. Känns skönt nu!! Nu ska jag fan sluta nalla kakor (inte varit mer än max en hel liten, men ändå!) jag bakat till Alexanders ett års kalas! Det blev lite över av vissa kakor och bullar som står framme och hropar på mig! Men jag kom på en idé! Varje gång jag tänker på kakorna eller ens funderar på att ta en kaka så ska jag gå på gåmaskinen i 10 min. Lär bli mycket varje dag haha! Men nu så är det nog. Sten hårt ren kur tills jag gått ner hälften av det jag ska gå ner då först blir min första måltid!! Enda fusket innan dess blir på Alexanders kalas, för lite måste man få unna sig av vad man har bakat. INGET mer!

I morgon är det vägningsdax och jag tror inte det blir så mycket neråt som sist... Av två anledningar. Jag har fuskat lite varje dag och pga mensen.. Det här suget jag har efter saker är nog mensens fel med! Så om några dagar går allt säkert lättare!! Hoppas jag...

Och i morgon kommer jag att avslöja min vikt, både startvikten och vikten jag är på nu. Snacka om att blotta sig ..

Andras kommentarer
Pappa

Ja! Kom igen nu!!! ;-)

Vi var ju hos farfar & Eva igår, hon fyllde ju år, du vet. Inte en smula av nåt blev det för mig! Enbart en liten kopp java (coffe, that is). Det var allt...

2009-02-09 @ 23:36:49
Camilla

Jag har också tagit nya tag nu igen!

Ja det har jag fått göra många gånger under dessa 2 månader :P

Igår ställde jag undan vågen också för att jag ska kunna låta bli att väga mig varje dag. :P

Det är ganska stortsteg att skriv aut vikten såhär offentligt! Man har ju undvikit att säga vad man väger hela sitt liv. Jag kommer ihåg att jag tyckte det ar skit jobbigt bara man skulle till skolsyster och väga sig för då visste ju även hon hur mycket man vägde. Har alltid hållt det för mig själv enda tills jag tog mod till mig och skrev på bloggen :P



Kram

2009-02-10 @ 10:09:47
URL: http://camilla2008.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll