Provet är inte den enda anledningen

2009-02-01 @ 20:14:31

Provet i morgon är inte den enda anledningen till varför jag är nervös. På tisdag sker nämligen halkbanan. Tror nog jag är mer nervös över det än provet :P Men dessa två saker som sker (provet och halkbanan) har oroat min kropp rejält de senaste två dagarna.. Jag är spänd nästan hela tiden och virrar runt som en tok. Känner mig stressad över allt just nu.. Våran ekonomi, pluggandet, körkortet som jag ska ha innan 1 april annars måste jag göra om halkbanan med de nya reglerna, Alexander som ska börja på dagis... Det känns som Therese tagit på sig för mycket på samma gång nu.. Har en sån stor press på mig själv att klara av allt detta! 8 veckor kvar av pluggandet nu.. lika lång tid har jag på mig med körkortet.. suck. 4 veckor tills Alexander börjar på dagis. Han kommer nog älska det i alla fall :) Han älskade ju ÖF och sket fullständigt i sin mamma och kröp runt där själv och lekte :P Jaja.. nu ska jag fortsätta plugga.. *HATAR*

Andras kommentarer
Pappa

Försök att inte stressa upp dig själv gumman! Lär dig planera & prioritera. Och du, du kan slänga bort den onödiga oron för halkbanan, för den är bara kul! Tänk bara: Ägg under pedalen, så är det lugnt.

2009-02-02 @ 09:45:13

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll