Röstade faktiskt idag

2009-02-22 @ 00:03:34

På melodifestivalen. Jag fattar INTE hur reggie nissarna från Rinkeby kom så långt!! Trodde aldrig de skulle vara bland de 5 bästa! Nej, den här omgången var nog fan den sämsta! Bara fjös låtar! BWO var ju en riktigt besvikelse! MEN, jag hittade faktiskt min favoritlåt hittills som jag älskade direkT! Nämligen EMD! Störtskön låt! Så när det stod mellan reggienissarna och EMD så var jag bara tvungen att rösta! Och jag sa det till Peter att om regginissarna går vidare till final, då ska jag fan inte se mer! Men som tur var gjorde dom inte det! Och vad mycket svenska urdåliga låtar det var! Den enda som var bra var Molly Sandén, men svenska fjös låtar, och fjöslåtar överhuvudtaget VINNER INTE EUROVISION SONG CONTEST!! Så varför ska Sverige envisas med att ha mest sådana låtar?!? Fattar det inte! Hoppas EMD vinner hela skiten! Dom var fan bra!

Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll