Skaffa dig ett liv!

2009-02-03 @ 22:39:01

Till alla andra som läser min blogg, bry er inte om detta inlägg :P Jag blir bara så less på vissa människor.


Det är en viss korkad person från Sollefteå som tydligen hittat min blogg.. Och skriver en massa idiotiska kommentarer, med olika namn men det idioten inte tänkt på är att jag även ser IP numret. Så DU ÄR RIKTIGT JÄKLA KORKAD!! Skaffa dig ett liv och låt mitt vara! Jag kommer iaf inte publicera dina inlägg så ge upp! Det va ju konstigt att alla så kallade vänner inte längre var vänner när jag träffade Peter men nu så går det bra att hitta min blogg och helt plötsligt 2 år senare börja skriva skit. Tycker synd om dig!! Har du ett sånt tråkigt liv? Är du så avundsjuk på mitt liv att du bara mååååste läsa min blogg och kommentera? Herregud.. gå vidare med ditt k n a r k liv för jag har lyckats gå vidare utan dig, och mitt liv är MYCKET bättre nu!!

Kanske ska lösenordsskydda bloggen? Det ska jag fundera på...

Andras kommentarer
Camilla

Nu har jag läst ikapp här :D

Vad skönt att det kändes bra med provet! Och att halkan gick så bra :D

Körkortet närmar sig med stora steg!

Ja den där hamburgaren har du verkligen gjort dig förtjänt av :D Bra jobbat Therese!!



Många kramar från mig och Vilgot!

2009-02-04 @ 11:04:44
URL: http://camilla2008.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll