Stackars plutt

2009-02-26 @ 09:20:25

Han har hostat hela natten nästan och haft det jobbigt med andningen så nu får han ta medicinen som han fick av läkaren sist. Han vaknade första gången strax efter jag skre mitt inlägg här och somnade i famnen framför tvn igen, men sen gick jag och la honom i sin säng för vi skulle gå och sova. Men precis då man har somnat så drar han igång igen, så jag tog in honom till våran säng och kors i taket så sov han där mellan oss! Han vaknade några gånger då han hostade och tappade nappen men somnade om lika snabbt igen. Inte förrän kl 5 vaknade han och ville inte sova mer, kröp över till sin pappa och började banka på honom. Så då gick jag in och la honom i sin säng och han sov gott fram tills jag väckte honom 8:15 men så trött han var då!

Peter fick åka med honom till förskolan själv idag för jag ska tvätta, måla klart det sista i Alexanders rum och plugga. Det blir så fint i hans rum! så fräsht när man fått bort den äckliga gröna spyfärgen från garderoberna. Nej, nu ska jag ta och börja måla så det kanske torkat någorlunda tills dom kommer hem igen.

Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll