Vill ha ny mp3 spelare!!

2009-02-16 @ 23:05:01

Har nyss tränat på maskinen. Denna gången gick jag 2 miles (3,2km) på 24 minuter (180kcal). Anledningen till att det blev längre idag än vad jag brukar köra är tack vare min kära mp3 spelare! För det första tar det 10 minuter att starta den!! Den startar upp men kommer aldrig till första låten utan stängs av, och så håller det på hundra gånger!! Till slut startar den, men under tiden jag tränar dör den 1-3 ggr, men hittills har den gått att sätta på direkt igen. Jag kör vissa låtar (5st) och sen så byter jag till en lugn skön låt som jag älskar och går till ungefär halva den låten och varvar ner. Sen vilar jag till sista biten av låten. Men idag när jag skulle byta till den låten dog mp3n och vägrade startas igen!! Tog typ 3 minuter innan den startade och så gick jag in tom refrängen på den. Jag vägrade gå av maskinen innan jag fått lyssna och gå lite till den sista låten :D Jag som älskade min mp3!! Den är sååå snygg tycker jag! Och jag har haft den i 3 år säkert så jag fattar att den är inne på sista refrängen (HAHAHA!) Så ja får helt enkelt ta och köpa mig en ny snart. Det här funkar ju inte längre och jag vill gå till musik annars så är det ju inge kul!




Det är en sån här jag har fast en svart fast jag har halsrem på min. Liten och smidig! Den enda nackdelen var att batterilocket gick sönder bara några månader efter jag köpt den, men den har ju funkat ändå. Och sen 512 MB var lite för litet för mig. Denna finns på tradera och den har oxå 512 MB och kostar bara 100 kr så det är ju inte dyrt att köpa beg därifrån.. Men jag ska nog sattsa på en med 1 GB..

Eller kanske den här?

Den ligger bara på en hundring mer men är helt ny i obruten förpackning och har 2GB minne! Eller kanske inte den.. Vill ha en med halsrem! Verkar inte som att det finns på denna...
Har varit så nöjd med min Creative att jag kommer köra på en till så kollar bara på såna :)

Men vi får se hur det blir.

Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll