Wiiiiiiee!!

2009-02-19 @ 13:28:06

Testade nyss de jeans jag inte riktigt kom i sist jag testade, men nu kunde jag ha ALLA mina gamla byxor som jag hade innan graviditeten med Alexander! Fan vad det är härligt att komma i sina snygga jeans!! Som jag har längtat! Två utav dom jeansen har jag aldrig ens använt för det ena paret beställde jag några veckor innan det positiva gravtest och dom fanns inte i lager så dom kom inte förrän 1 månad efter vi fick reda på att jag var gravid, och då var det bara att lägga undan dom :P Det andra paret köpte Peter åt mig på värnamo marknad förra hösten, men dom kom jag inte i. MEN NU GÖR JAG DET! :) Dom är ju såååå snygga!! Tänk vad glad man kan vara!! Har gått ner 2 storlekar på en månad. I jeans hade jag storlek 48!!! Och knappt dom gick på! Så därför sket jag i att köpa jeans. Har ju mest gått i mjukbyxor. I vissa byxor kunde jag ha 46 men det var bara tur! Nu kommer jag i alla byxor i storlek 44, och alla mina gamla mjukisbyxor hänger som gällivarehäng :P Gud vad glad jag är nu!!

En annan grej.. jag väger mindre nu än när jag träffade Peter :) Jag vägde 89 kg när jag träfade honom, men höll på och dieta då och gick väl ner 2-2, kg men sen så kom ju de där 10 kg sambofettet. Tror jag har lagt på mig 10kg/sambo mer eller mindre.. Det blir ju oftast så och det går så fort så man inte ens hinner märka något. Men nu ska allt sambofett bort :)

Andras kommentarer
Camilla

Fan vad gött för dig!!

Jag har låååångt kvar tills vikten jag hade när Linus och blev tillsammans! (63 kg)

Så det blev alltså 35 kg sambo fett haha helt sjukt!

2009-02-19 @ 16:54:56
URL: http://camilla2008.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll