Alexanders andra "julafton"

2009-01-03 @ 22:47:23

Idag så öppnade Alexander sina julklappar från hans mormor, morfar och moster som hans morfar tagit med sig igår.

Det innehöll:
En häftig kudd-bok. Det är en kudde som man kan öppna och har tygsidor med en berättelse om nalle puh inuti.
Massa kläder
Bobby car
Badleksaker
Gosedjur
... och en bollhage!!! HALLELUJAA! Med 250 bollar!




Roligare att krypa över



"Jaha.. man ska öppna den"



Börjar närma sig...



"Åh. Det e nått här!!"



Provåker med morfar



Bollhagen



Funkar bra säger morfar


Annars har vi inte gjort så mycket idag.. Övningskörde med Peter i PAPPAS bil. Det ni ;) Vill oxå ha en sån bil! Passa mig perfekt då man knappt behöver gasa=inga motorstopp :P

Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll