Andra dagen går bra den med

2009-01-21 @ 17:06:06

Känner faktiskt ingen direkt hunger.. Men magen gjorde sig påmind igår när jag gick och la mig. Den är väl i chocktillstånd och undrar hur jag kunde gå och lägga mig utan att äta något gott :P haha. Så jag låg och halvfantiserade om mat, men det va inte så illa så jag hade abstinens eller så :P Somnade ganska snabbt.

Det enda jag kännt idag är inte hunger, utan tomhet.. Känns att magen är tom. Sen lite yrsel men det är vanligt de första dagarna. Men den är inte farlig den heller.Längtar tills den 28:e då jag börjar med cambridge soppor och milkshake!! Det måste ju bara smaka bättre än nutrilett!! Det gör nog allt!

Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll