Bara EN cigg kvar nu...

2009-01-07 @ 22:57:10

Rökte nyss upp min näst sista cigg.. den sista lär ryka innan jag går och lägger mig. Så i morgon är det slut på rökandet.. undrar hur det kommer att gå. .

Testade ett nikotin tuggummi tidigare idag och fy fan säger jag bara!!!

Först så smakade det absolut INGENTING! Det smakade precis som när man tuggat ett tuggummi i 2 timmar och verkligen all smak är borta. Sen så ska man ju låta den va i munnen utan att tugga och då smakade det som att man hade en fimp inne i munnen! USCH!! Så dom köper jag INTE mer! Ska testa dom billigare nikotin tuggummina som bara hade 1 mg i sig men som iaf skulle smaka pepparmint, i morgon.. Hoppas verkligen att det kommer gå bra!! Håll era tummar!

Andras kommentarer
Pappa

Jag håller tummarna så dom vitnar!!!

Men det är klart du ska klara det...

2009-01-08 @ 01:50:38

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll