Börjar bli riktigt sjuk :(

2009-01-17 @ 19:35:51

Igår kväll/natt precis innan jag skulle gå oc lägga mig så fick jag världens nys attack och snoret bara rann från den vänstra näsborren.. Och idag är det inte bättre om jag säger så.. Vaknade med världens huvudvärk och det har värkt på bra hela dagen trots Ipren. Och nu är det inte bara den vänstra näsborren det e fel på.. utan även vänstra örat och vänstra delen av halsen. så hela vänster sida är bortdomnad känns det som. Inte alls kul :( men trots detta har jag pluggat teori nästan hela dagen. Tycker det går jättebra och jag lär mig och förstår mer och mer! Jag grejar det här!!

Andras kommentarer
Pappa

Härligt att höra att du är en "fighter" fast du inte känner dig riktigt kry. Klart att du grejar det! Håller tummarna för dig ändå.

Krya på dig Snuffan!

2009-01-17 @ 20:51:26
Lena

Klart att du fixar detta gumman... Du är GRYM!! Hoppas att du snart känner dig bättre. Pösss.

2009-01-18 @ 14:16:29
URL: http://www.minaunderverk-lena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll