Födelsedags shopping åt Alexander

2009-01-20 @ 23:37:58

Jag fick ett  sms från Lindex klub som jag precis blivit medlem i när jag va på stan och snurrade  och där stod det att jag fick 50% rabatt på alla rea plagg så jag vandrade dit då jag inte hade något annat för mig för att kolla lite. Och tur var väl det!! Dom hade riktigt mycket bebiskläder på rea!! Bodysarna kostade bara 39,50/st! Och jag hade ju halva priset på reaplaggen så jag betalade bara dryga 20kr/body!! Fast en body kostade 49,50 men det blev ju bara en dryg femma mer så vad gör det :P Jag köpte iaf 6 st bodyn, 3 st i storlek 80 och 3 st i storlek 86. Nu behöver han inga fler plagg i storlek 80. Det behövdes några bodyn till men nu räcker det nog. Sen köpte jag även världens sötaste hängselbyxa med tillhörande/inbyggd tröja från bamse. Den kostade 99kr men jag betalade ju bara dryga 50 lappen och det är den helt klart värd! Storlek 80 även den.. Sen tänkte jag köpa en liten minisnutte i skarf storlek som kostade mig 15 kr, men jag lyxade till det med en stor snuttefilt som va på rea för 79 kr - 50%. Och så slängde jag på en "rånarluva" haha! vet faktiskt inte vad det heter egentligen!! den betalade jag bara 15 kr för. Det blev alltså 9 plagg som jag skulle betalat ca 460 kr för men istället betalade jag ca 230 kr! Det är ju bara för bra för att vara sant!! Kan det inte alltid vara så?!? Hon i kassan får en guldstjärna av mig! För jag hade inte mitt lindex kort med mig (som man tydligen va tvungen att dra i kassan med rabatten) då jag precis fått hem kortet med posten, men hon va snäll och lät mig få 50% i alla fall. Nu har jag iaf stoppat ner kortet i plånboken! Så du vet det om du läser detta :) haha.

Detta blev då endel av födeledags presenterna. Men snuttefilten har han fått redan nu. Måste ju gosa in den ordentligt :) Köpte den då han har ett mjukt örngott som snutte.. och han kan ju inte komma med ett örngott till dagis heller! :) "Rånarluvan" kanske han får innan sin födelsedag oxå.. Vi får se :)

Andras kommentarer
Camilla

sv: inte så lätt att göra nått fint i paint.. bättre att låta någon göra jobbet åt en ;)

2009-01-21 @ 11:13:03
URL: http://camilla2008.blogg.se/
Camilla

sv: Usch det tar ju sån tid att lära sig ps. komlicerat till max haha. Kul med förändring vettu :) ser jag en riktigt snygg design som är på utlottning så är det klart jag deltar :D sparar dessutom koderna till alla designer så jag kan byta tillbaka sen :)

2009-01-21 @ 12:05:25
URL: http://camilla2008.blogg.se/
Camilla

sv: haha jaa den lär du få se mer av ikväll :P

2009-01-21 @ 17:00:06
URL: http://camilla2008.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll