Händer redan grejer

2009-01-25 @ 11:55:57

Jag har ju en sån där våg som visar fettprocenten och vattenmängden i kroppen.. Och sen i tisdags har fettmängden minskats med över 5%. Gått ner närmare 3 kg nu och minskat 5 cm i midjan. Så jag tänkte ta och testa ett par jeans som jag hade köpt innan jag blev gravid. Bara på skoj liksom.. Har inte kunnat ha några utav mina snygga jeans som jag hade innan jag blev gravid och jag saknar dom såååå!! MEN! Jag fick på mig dom!! Dom passade!! UTAN att behöva dra in magen samtidigt som man får ont i fingrarna då man försöker stänga knappen. Testade bara ett par och lät dom sitta på. Ska nog gå igenom vilka jeans jag kan ha nu någon dag framöver.. Ska bli kul att se :) Wiiiiie!!! Mina älskade jeans!!


Andras kommentarer
Camilla

Åhh vad underbart!

Min gamla älskade jeans är jag fortfarande några kilon ifrån..

Men men nu ska jag ut på lång promenad så man kommer en liten bit på vägen iaf :D

2009-01-25 @ 12:21:50
URL: http://camilla2008.blogg.se/
Pappa

Hmmm... fota arslet och lägga ut det på nätet. Är det stabilt? ;-)

2009-01-25 @ 16:55:59
Therese

Jag visste att du skulle säga det pappa!! Haha. En liten rövchock kanske resulterar i fler som läser bloggen? Haha!

2009-01-25 @ 17:57:38
URL: http://magnussonarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll