Körlektion 2

2009-01-26 @ 17:00:55

Idag fortsatte vi träna på backning i korsning. Vi gick även igenom hur man vänder i korsningar i olika situationer. Hon testade mig lite och jag klarade det :) Hon gav mig två alternativ om hur jag skulle backa i korsningen och jag valde rätt. Hade till och med rätt motivering till varför jag valde det så det va bra :) Sen körde vi på parkeringen och jag fick parkera. Det hade jag inga problem med så vi gick vidare till nästa steg. Nämligen att backa in på parkeringsplatsen. Det va hur lätt som helst när hon förklarade knepet så det hade jag heller inga problem med.

Nästa gång så ska vi ut och köra. Jag är nu klar med allt man ska kunna; parkering, backning, lutningar mm. Så nu blir det körning from nösta gång som är nästa tisdag.

Andras kommentarer
Camilla

Backa in på en parkering har jag ALDRIG gjort. Fattar inte varför inte jag fick lära mig det :/



Härligt att du shoppat till dig själv :)

Vad hittade du för något då?



Kram

2009-01-26 @ 17:07:16
URL: http://camilla2008.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll