Plugga plugga plugga

2009-01-20 @ 01:28:14

Det e vad jag har gjort idag. Idag så började mina distans studier på komvux, början med Svenska B. Och fy fan säger jag bara! Man kan ju få huvudvärk för mindre! Och hur kan detta kallas för SVENSKA?!?! Orden i meningarna ligger huller ombuller och man fattar mindre än om en nysvensk hade skrivigt något. Det mesta förstår man, men vissa meningar fattar man inte alls. Men det värsta av allt är frågorna som jag ska svara på! Dom är verkligen krångliga!! Och inte nog med det så skulle jag skriva om en hel jävla dialog som va hur lång som helst till modernt språk!! Alltså jag fattar knappt någonting av detta! Och det här ska vara svenska! Det här är ju mer historia! Och vad fan har grekerna med sverige att göra?!?!

Det är nästan så man kastar in handduken direkt.. Tog mig 2½ timme att svara på 9 frågor till ett kapitell på TVÅ sidor!!

Andras kommentarer
Camilla

Som jag sagt tidigare jag är inte avundsjuk haha :D

Själv så har man ju redan betyg i svenska B ;P

2009-01-20 @ 08:40:13
URL: http://camilla2008.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll