Sjukling och fynd

2009-01-06 @ 22:39:00

Det första som jag gjorde i sthlm va att gå och bli sjuk.. mådde skumt redan kvällen innan vi skulle åka, men första natten här va hemsk!! Vaknade minst 20 ggr och frös och hade ont överallt!! Men jag prkade inte ens gå upp och ta en ipren! Så illa va det!! Det va inte förrän kl 8 på morgonen som jag orkade ta mig upp ur sängen. Då tog jag tempen och den hamnade på 38,2! Och då mådde jag hyffsat! Undra hur mycket den hade hamnat på om jag gått upp under natten! Tog iaf en ipren och det tog evighet innan den verkade känndes det som. Men sen mådde jag bra! Fast jag va tvungen att ta ipren ungefär var 4:e timme för gick dom ur kroppen mådde jag skit igen.. Men idag så har det faktiskt varit bättre. Tog en ipren i morse vid 10 tiden för jag hade så ont i huvudet och sen har det varit bra fram till 21 tiden då värken kom tillbaka, så jag tog en ny då. Vette sjutton vad det va/är för sjukdom jag fått på mig. Är ju inte ett dugg förkyld eller nått heller! Väldigt konstigt..

Fyndade lite idag faktiskt. Va ute och åkte med Alexander (man åker gratis buss med barn i barnvagn i stockholm!! varför gör man inte det överallt?!?!) och vi gick in på jysk för att kolla lite. Ut kom vi 125 kr fattigare.. Men fick mycket för dom pengarna. Ett par vantar till Alexander och 3 pack olika gardiner... Inte illa pinkat :)
Sen mötte vi upp mamma och pappa som va och handlade. Va inne på mitt gamla jobb Brisak en sväng oxå. Kul att träffa dom igen.


Andras kommentarer
Therese

Jag ska köra ren kur fram till juni.. det kommer bli tufft, men jag ska klara det.

2009-01-07 @ 12:41:41
URL: http://magnussonarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll