Stövel träsket

2009-01-26 @ 16:55:25

Innan körskolan idag så var vi nere på Sko trend för att testa stövlar åt Alexander. Hade varit inne där för ett tag sen och visste att dom hade mycket sånt där. Men när vi kom dit fanns det typ ingenting! Inga vinterstövlar utan spännen.. Men vi skulle testa storleken iaf. Letade som en galning efter storlek 21 av de få stövlar som fanns kvar.. Men det fanns inget i den storleken. Testade en 22a då.. Jag blir galen på detta! Varje stövel hade samma problem som vi hade med dom kängorna vi har hemma! Han får inte i hela foten! Hälen går inte i!! Tog och testade storlekar enda upp till storlek 24 men foten gick inte helt i någon!! Fastän skon var flera cm för stor! Bara han inte har samma problem som sin mamma... breda fötter. Då är det verkligen inte lätt att hitta skor! Vi gav upp och gick därifrån.. Varför ska det vara så svårt att få på sitt barn ett par j-kla stövlar?!?! Vi får ta och åka till en annan sko affär i morgon och se om det går bättre...

Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll