Sanningen om Therese :P

2009-01-29 @ 13:06:06

1. Hur gammal är du om fem år? 25

2. Vem har du tillbringat minst två timmar med idag? Min familj


3. Hur lång är du? ca 162 cm

4. Vilken var den senaste filmen du såg? Hm.. om inte teletubbies räknas så var det ju filmen jag och Camilla såg. "The life before her eyes".

5. Vem ringde du senast? Peter

6. Vem ringde dig senast? Peter

7. Föredrar du att ringa eller skicka SMS? SMS:a

8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta

9. När träffade du senast din mamma? När jag och Alexander var i Stockholm. 11/1 var nog senast då vi åkte hem den 12:e och mamma jobbade då.

10. Vilken ögonfärg har du? Grön/blå

11. När vaknade du idag? 11:45 min sovmorgon idag :)

12. Vilken är din favoritjulsång? Har många :)

13. Vilken är din favoritplats? Datorn :P

14. Vilken plats gillar du minst? Källaren, tror det spökar där..

15. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förmodligen i ett hus, har körkort och fast jobb..

16. Vad skrämde dig om natten som barn? Mina mardrömmar som jag jämnt hade!

17. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Peter. Vi skämtar rätt mycket i våran familj.

18. Hur stor är din säng? 180X200

19. Har du stationär dator eller bärbar? Båda

20. Sover du med eller utan kläder på dig? Trosor o linne

21. Hur många kuddar har du i sängen? Jag har tre och Peter har en :P

22. Vilka länder har du besökt? Spanien 1 gång, Finland typ 2 ggr

23. Vilka städer/samhällen har du bott på? Nacka, Värmdö (Stockholm) Vuollerim, Luleå (Norrland) Sollefteå (Västernorrland) Värnamo, (Småland)

24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor

25. Är du social? Oftast

26. Vilken är din favoritglass? Mjukglass!

27. Har du nån favoritefterrätt? Brittastubbe

28. Tycker du om kinamat? Ja!!!

29. Gillar du kaffe? Går att dricka med en mängd socker :P

30. Vad dricker du till frukost? Cambridge

31. Sover du på nån särskild sida? Hm.. tror jag oftast sover på höger men jag varierar då och då för jag lessnar.

32. Kan du spela poker? Jag är bäst :P

33. Tycker du om att mysa/kela? Mycket

34. Är du en beroende människa? Till viss del
 
35. Känner du nån med samma födelsedag som du själv? Ja

36. Vill du ha barn? Jag har en son men vill gärna ha fler senare. Minst två till :P

37. Kan du några andra språk än svenska? Engelska

38. Har du nånsin åkt ambulans? Ja, två gånger. När jag skulle operara blindtarmen och några dagar efter jag jort det.. Mådde inge bra alls så jag fick åka in akut och dom tog en massa tester..

39. Föredrar du havet eller bassäng? Båda

40. Vad spenderar du helst pengar på ? Alexander :P

41. Äger du dyrbara smycken? Räknas förlovningsringen? :P

42. Vilka är dina favoritprogram på TV ? Glamour!! Våra bästa år följde jag jämnt men det börjar balla ur rejält så jag tittar bara ibland, Top model, Desperate Housewives, Lets Dance, Körslaget..
      som jag följer, hem till gården isf...

43. Kan du rulla med tungan? Ingen aning

44. Vem är den roligaste du känner? Pappa och Peter

45. Sover du med gosedjur? Nopp

46. Vad har du för ringsignal? Vet knappt själv.. Ganska ny mobil

47. Har du kvar några kläder från när du var liten? Ja

48. Hund eller katt? Båda.

49. Flirtar du ofta? Nej

50. Kan du byta olja på bilen? Nej!!

51. Har du fått fortkörningsböter nån gång? Nej

52. Vilken var den senaste boken du läste? Jag ska precis börja läsa en bok då man måste läsa tre böcker till svenska b kursen jag går.. Den första blir Lord Guyons dotter.

53. Vilken är den bästa bok du läst? Länge sedan jag läste så jag vet inte..

54. Prenumerar du på nån tidning? Nej! Har precis sagt upp MAMA.

55. Brukar du dansa i bilen? Haha nej

56. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Rix FM är den enda som duger här

57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Svaren på frågorna i svenska b boken "Levande texter"

58. När var du i kyrkan senast? När Milion döptes.. (en fd tjejkompis son)

59. Vilken var din bästa lärare i högstadiet? Jan Westrup. Han är bäst!

60. Hur länge har du tältat som längst? En natt :P

Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll