Utmanad av Lena

2009-01-31 @ 22:54:34

OM DIG:

1. Hur mycket är klockan just nu? 22:45
2. Namn? Therese
3. Vart bor du? Strax utanför Värnamo
4. Hur många barn vill du ha? Minst 3
5. Vill du gifta dig? Ja!
6. Har du ätit sushi? Nej, USCH!
7. Favoritglass? Mjukglass
8. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? 2 kanske?
9. Humör? Intensivt.

FYRA GREJOR:

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Ja, och det var riktigt kul för vi hade inte gjort nåt :P
2. Har du en hund? Nej, två ;) Rottweiler som heter Nisse och Diva
3. Sover du helst själv eller med någon? Med någon. Gillar inte att sova själv.
4. Tror du på spöken? Självklart.

SKULLE:

1. Skulle du vilja vara längre? Ja tack!
2. Skulle du vilja väga mer? Absolut inte!
3. Skulle du vilja ha sex nu? Nej, inte nu :P

KAN:

1. Kan du röra på öronen? Nopp!!
2. Kan du slicka dig på näsan? Verkligen inte...
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Vem kan inte det?
4. Kan dina föräldrar lita på dig? Ja, det kan dom nog :P
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Tror jag inte...
6. Kan du va på en fest utan att dricka? Ja
7. Kan dina vänner lita på dig? Till 110 %
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? Det har jag redan gjort tre gånger!!
9. Kan du suga? På vad? :P
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Beror på i vilken affär man är :P

HAR:

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Ja.
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Japp
3. Har du någonsin haft sex med någon? Hm.. Minns inte :P
4. Har dina föräldrar ljugit för dig? Bra fråga??
5. Har du varit full den här månaden? Nej
6. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Lite kanske...
7. Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nej
8. Har du pussat någon som är fyra år äldre? Ja
9. Har du haft sex med någon som är tre år äldre? Ja
10. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Hm.. inte just 4 år tror jag inte
11. Har du blivit påkommen när du har haft sex? Tror jag inte..?
12. Har du haft sex med mer än tre personer? Inte samtidigt!
13. Har du ljugit på någon fråga än då? NOPP!!


Jag utmanar:
Camilla   Therese  Lina

Andras kommentarer
Lina

haha jaa orkar inte.. ;D

2009-02-01 @ 13:45:17

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll