Utmaning

2009-01-17 @ 14:04:11

Jag har fått en utmaning av Camilla

Regler:
1.Länka till den som taggat dig
2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3.Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.

1. Jag har opererat bort blindtarmen
2. Jag har varit i slagsmål
3. Jag hade en pojkvän som satt inne när jag träffade Peter
4. Jag har åkt polisbil
5. Jag har varit förlovad två gånger
6. När jag väntade Alexander vägde jag över 100 kg
7. Jag har fått ett missfall efter jag fick Alexander

 

Jag skickar denna till:
Lena
Therese
Sandra
Linda

Andras kommentarer
Lena

Jisses vad läcker design du har nu ;) SJUKT SNYGG!! Gillar den skarpt. Den bästa hittils =)

2009-01-17 @ 16:22:17
URL: http://minaunderverk.blogg.se/
Lena

BTW... Jag gör utmaningen när jag kommer hem =) Sitter hos mina päron nu. Hade ingen aning om att du hade fått missfall efter du fick Alexander. Ledsen!! Måste varit jättejobbigt... Hoppas att du mår ok nu. Massa kramar L.

2009-01-17 @ 16:24:39
URL: http://minaunderverk.blogg.se/
Therese

Tackar :) E själv nöjd med den :)



Det va inte så länge sen det hände.. vi planerar ju inte syskon än på ett tag så egentligen va det lika bra att det hände. Hur hemskt det än låter.. men det va ju inte meningen heller att vi skulle ha en till nu.

2009-01-17 @ 19:27:55
URL: http://magnussonarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll