Bortskänkes

2009-07-30 @ 00:38:44

Näää skojja bara :)
Men det har blivit lite ändrade planer i helgen.. Jag har slutprov på matte b kursen, som lär ta några timmar och Peter skulle vara ledig, men ska nu jobba hela helgen. Så vi behöver en barnvakt eller två :P Det är svårt att säga hur lång tid då jag inte vet hur lång tid provet tar. Men några timmar under antingen lördagen (helst) eller söndagen. Provet kan ta upp mot 6-8 timmar, men jag kommer dela upp det så jag puggar lite under kvällen när Alexander sover oxå, men behöver mer tid än så.
Detta handlar alltså om dagtid (förmodligen efter att han sovit middag vid 14-15 tiden eller vid lunchtid så han sover i vagnen sen).

Så... Någon som kan vara barnvakt? (Självklart bara såna som vi känner!)

Andras kommentarer
Camilla

Jo, jag förstår att du tappat suget på att kämpa med vikten efter allt som hänt nu.



Har tyvärr inga pengar på mobilen så jag kan inte svara på ditt sms. Vi skulle ut och plocka svamp igår därför åkte vi förbi er :P



Jag skulle gärna vara barnvakt. Men Linus är iväg hela helgen och jag vet inte om jag klarar av två huliganer själv :P

2009-07-30 @ 09:02:47
URL: http://camilla2008.blogg.se/
Pappa

Jag kan... om du kommer hit med lilla "baboo" ;-)

2009-07-31 @ 10:31:06

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll