Delprov 1

2009-07-10 @ 11:34:47

Idag är det dags för delprov 1 i matte b.. det kommer nog gå åt helvetet. Det är så jäkla svårt att förstå! Jag som har lätt för matte fattar typ ingenting! Sen så är det ännu svårare då läraren har semester och ingen vikarie finns tillgänglig än, så det finns ingen man kan fråga. Men men.. ni får hålla tummarna för mig att det går någorlunda bra! Ska sätta mig och plugga nu snart efter jag gett Alexander lunch och lagt honom. Provet gör jag inte förrän ikväll efter jag lagt Alexander så jag får lugn och ro och Peter ska börja jobba 21 så då slipper jag störas av han oxå.

Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll