Fler svar på frågor

2009-07-18 @ 13:33:35

Vad vill du bli när du blir "stor"?
Barnmorska är mitt drömyrke, men vet inte om jag skulle klara av att studiera till det då jag själv är nål och blodrädd.. men jag kommer ge det ett försök och funkar det inte så funkar det inte. Annars så är jag inne på något inom ekonomi.

Vem är din största förebild?
Min mamma

Vem skulle du vilja slå på käften?
Finns ingen jag känner som jag skulle vilja slå på käften.. Läste om en kvinna igår som hade varit gravid fem gånger men bara fött två barn. Hon hade dödat de andra tre för att de var flickor och hon ville inte ha någon flicka. Hon födde barnet hemma, dödade henne och la henne i en påse och rev ner en vägg och la in barnet där, sen flyttade hon och så gjorde hon samma sak med de andra barnen. Henne skulle jag vilja slå på käften! Eller rättaresagt alla som gör barn illa!

Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll