Frågestund

2009-07-14 @ 15:16:40

Eftersom att jag inte har något vettigt att skriva just nu kan man ju ha en frågestund.. Ni kan fråga om vad ni vill så svarar jag i ett inlägg när det kommit in några frågor. Så fråga på!

Andras kommentarer
Pappa

När får vi se Alexander käka glass? ;-)

2009-07-14 @ 22:06:41
Anonym

*Hur reagerade din familj när du träffade Peter, som ju är så mycket äldre än vad du är? (Han måste väl typ vara jämngammal med dina föräldrar?)

*Hur reagerade Peters familj på att han träffade någon som var så ung? (Han har väl en son som bara är nåt år yngre än vad du är?)

*Den där gången du fick missfall som du skrev om - hade ni tänkt att behålla barnet?

*Hur går det med viktnedgången?

*Vad väger du nu och hur lång är du?

*Vad har du för midjemått?

*Varför gick du aldrig färdigt gymnasiet?

*Tror du att ni kommer flytta till Stockholm någon gång?



Många frågor, men jag är nyfiken! :)

2009-07-15 @ 07:52:08
Linda (Tindragull)

Vad vill du bli när du blir "stor"?

Vem är din största förebild?

Vem skulle du vilja slå på käften?



Hihi...kommer ju inte på nåt mer...

2009-07-17 @ 21:41:58
URL: http://karlslind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll