Hur gullig kan man va?

2009-07-27 @ 23:57:21

När jag hämtade Alexander på förskolan idag så var ena personalen där tvungen att fråga mig vad "Baboo" var för något. (Ingen utav hans ordinarie personal jobbar denna veckan, utan Trälleborgs förskola är den skola som har öppet i sommar för alla barn på gröndalsområdet och denna veckan är det ingen personal från Trälleborgs förskola som jobbar, utan från något annat.) Hon sa nämligen att så fort de gick till Alexanders ordinarie avdelning för att byta blöja så sa han baboo och dom fattade inte vad han menade och trodde han menade att han ville ha nappen. Jag började skratta och förklarade att han säger "Baboo" åt Bobo i babblarna som han tycker så mycket om, och dom har tittat mycket på babblarna på hans avdelning och har även plancher med dom där så det var väl dom han ville se :) Min söta lilla prutt!! Ska ta och skriva en lista med ord han kan säga tror jag.. får se om kommer på allt och publicerar den.

Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll