Inte så mycket att komma med

2009-07-08 @ 14:44:50

Händer inte så mycket i Hörle :P Så det finns inget intressant att skriva om.
Det mest intressanta är följande:
Alexander kan "säga till" när han har bajsat.. Frågar man "Baajs?" så svarar han "aaa" och springer mot toaletten :)
Sen har jag testat en ny kräm, aprikoskräm till honom och han fullkomligt älskar den! Äter hur mycket som helst av den både till gröten och med mjölk. Så den blir det till att köpa i fortsättningen.

Andras kommentarer
Anonym

theo hade aprikos som favvo innan men nu är det päron som gäller, den e faktiskt god den smakar verkligen päron och inte bara socker och smakämnen etc..

2009-07-08 @ 15:36:54

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll