Kalas

2009-07-16 @ 00:23:17

Idag kom några släktingar hit för att fira min pappa som fyllde 46 år i måndags och min syster som fyller 15 år på måndag. Så det blev en massa fika och presenter. Även Alexander fick en present av sin gammel farfar och Eva. Ett par jeans med hängslen. Coola var dom :)
Min kusin Alice som fyller tre år samma dag som mig var oxå här. Men hon och Alexander kom inte så bra överens.. Fast det var mer hon som hade problem med Alexander. Det hon lekte med fick inte han leka med och han som älskar skor tog hennes nya fina skor med pärlor på och ni kan tänka er hur arg hon blev. Men Alexander brydde sig inte utan körde sitt race :)

Andras kommentarer
Therese

ja å jag va sista barnet, jag har en syster som är 44 :-) de du!

2009-07-16 @ 05:38:06
URL: http://thelanderspangberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll