Prickig korv

2009-07-03 @ 21:58:24













Igår hade han fyra prickar.. idag har han nog ett 30 tal. Fast inte så mycket på framsidan av kroppen.. Det mesta är på halsen, nacken och vid svanken. Han har även fått en i varsit öra och ögonlock stackarn. Tog även tempen ikväll som visade 39,3. Så mycket har han aldrig haft! Skulle ge han ipren sup men dom har stått vid fönstret på toan så dom var smälta, fast det fanns en del man kunde stoppa in så han fick i sig det han skulle då han bara ska ha en halv. Hade iaf bara fyra kvar så det blir till att köpa nya i morgon.

Som tur är verkar han inte ha något bekymmer av dom. Det är snarare febern. Han blir så mammig och gosig då han har feber (och jag klagar inte!!). Vi gosade en hel del och även innan jag skulle lägga honom så somnade han i famnen. Det ni ;) Men så vaknade han 10 minuter senare då telefonen ringde så jag gick in och la honom. Så trött han va! Hoppas febern gått ner i morgon. I alla fall lite, kelgris gör det inget att han är :)

Andras kommentarer
Camilla

Stackars liten som har så hög feber :( Visst är det mysigt när de blir sådär gosiga :) Vilgot har varit sån i lite över en vecka nu. Ska komma upp i knät och sitta där och mysa.



Förresten, ska vi köpa med oss något till sen?



Du ju hälsa Peter att han kan fixa diskmaskinen innan vi kommer idag för den kommer han inte få nån hjälp med sen ;P Det skulle tydligen bli en helt nykter kväll för Linus.

Hoppas det går bra på träningen sen!



Kram

2009-07-04 @ 06:10:49
URL: http://camilla2008.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll