Se aldrig denna filmen!!

2009-07-06 @ 16:54:49

Fastnade framför skräckfilmen The mist igår som gick på Canal+. Den verkade ganska bra och man märkte ju vilka det va som skulle överleva direkt, som det brukar vara i filmer. Men vad fel man hade! Slutet förstörde hela filmen och jag grät som en stucken gris! Den var så hemsk!! Man blev fan deprimerad efteråt och ville bara ta upp Alexander och krama honom! Fy fan säger jag bara! SE DEN INTE!! I alla fall inte slutet! Och dessutom så blev man förbannad på hela jävla mänskligheten efter att ha sett filmen!

Handling:
En vanlig höststorm trodde de flesta, men i spåren av stormen kom en dimma, en dimma så tjock att man inte ser fötterna nedanför sig. David Drayton med sin 5-årige son Billy blir när dimman anländer instängda i ett snabbköp tillsammans med de andra panikslagna byborna. Varför kommer ingen hjälp? Varför kommer ingen som går ut tillbaka? Baserad på novellen The Mist av Stephen King.

Betyg: Tack vara slutet så hatar jag filmen så den får inget betyg alls!!



Andras kommentarer
Camilla

Den vill jag se!

2009-07-06 @ 22:11:46
URL: http://camilla2008.blogg.se/
Sandrah

Jag såg den, men somnade innan slutet och det var nog bra det när jag hörde hur den sluta.

2009-07-07 @ 07:52:37
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll