Vattkoppor

2009-07-02 @ 20:01:22

Tror Alexander fått vattkoppor.. Han har haft två prickar ett tag som nu blivit lite vätskefyllda och så upptäckte jag en till på ögonlocken (om det inte var ett sår, det är svårt att se med en unge som inte vill vara still) sen upptäckte jag även en vid kinden. Men jag har ju trott många gånger förr att det varit vattkoppor utan att det varit det utan loppbett eller nåt annat. Men vi lär ju märka om det är det inom någon dag i såna fall. Han blev ju utsatt för vattkoppor under vecka 25 när han var i Stockholm på min mammas jobb (förskola) då alla i hennes avdelning blev hemskickade en efter en under juni månad så det är ju inte konstigt att han med har fått det, tredje gången han blir utsatt. Tredje gången gilt :P

Andras kommentarer
Camilla

Ja det tar ju tydligen 2-3 veckor innan det bryter ut så det stämmer säkert att han har det. Hoppas inte han får så många bara :( Så synd om dom. Tror du att vi kan ses på lördag iaf?



Kram

2009-07-02 @ 21:10:32
URL: http://camilla2008.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll