Vilken kväll!

2009-07-05 @ 00:35:14

Camilla, Linus och Vilgot var här och grillade. Det var lika trevligt som vanligt och de prickiga gossarna lekte tillsammans lite grann till och med. Så kul att se nu när de börjar leka lite smått, innan har de ju bara gått åt varsit håll och lekt själva.

Alexander vägrade sedan att sova. Han somnade inte förrän vid 22 tiden efter jag gett honom en alvedon. Men sen vaknade han igen vid 23 och ingenting hjälpte! Han bara gallskrek. Tror han hade ont i rumpan då han har väldigt mycket vattkoppor där och låg och spände sig så jag pudrade in honom i potatismjöl som bara den. Tog även i ansiktet då han är full i prickar där. Men inte ville han sova för det. Och inte vara i famnen heller. Till slut så satte jag honom i vagnen och gick ut och gick med honom. Då var han i alla fall tyst och lyckades somna tillslut, men när vi kom hem så vaknade han när Peter pratade med grannarna ute på altanen. Så då gick jag och la honom i sängen och han var lite ledsen men det gick över efter 2 minuter och nu så sover han äntligen, 1½ timme efter han vaknade. Hoppas bara han får sova hela natten nu och att han inte har ont mera. Det är ju så hemskt när de bara skriker oavsett vad man gör när man inte vet vart han har ont eller kan göra något åt det.

Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll