Allt skit ska hända mig

2009-06-23 @ 00:27:35

Var och tog bort sygnen idag. 18 st var det och det sved som satan med dom längst ner.. Men jag svimmade inte, kors i taket.
Men nu i kväll så upptäckte jag att det var kladdigt där nere utanför förbandet som hon satte på. Kollade i spegeln och det var blodigt och varigt och rött runt om. Säkert en infektion. Kul att allt man kan råka ut för händer mig! Har jag fan inte lidit tillräckligt?!?! Läste om det på internet och i värsta fall måste man öppna såret och tömma det på var.. skulle inte förvåna mig om jag skulle vara tvungen att göra det. Det är fan lättare att lägga sig och dö.. Fans jävla skit! Ska ringa vårdcentralen i morgon bitti..

Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll