Äntligen fick jag tur!

2009-06-07 @ 18:28:46

Min mobil har som sagt varit inne på lagning, igen. För typ samma fel. Lämnade in den i mitten på mars då den var helt död. Då var det bla ett display fel så dom bytte displayen. Denna gången så var tuchscreenen helt död = displayfel IGEN! Och så hade pappa lämnat in den innan jag fick telefonen en gång för bla displayfel. När vi var nere för att hämta mobilen som var klar och försöka få en ny mobil så fattades det ett papper.. Från första inlämningen som pappa gjorde. Det fanns inte kvar i datorn och dom var tvungen att ha det. Pappa trodde han hade slängt det men hittade det hemma sen. Men då var klockan 16:40 och siba stängde 16 trodde vi, men som tur var kollade vi upp det och dom stängde 17! Så vi åkte ner dit igen. Men han som hjälpte oss innan var upptagen med en annan kund länge så vi fick en annan säljare, vilket var bra för han tittade knappt på papprena. Jag ville ju ha Sony Ericsson C905. Den har jag velat ha länge, men den kostade 4890 kr. Den jag hade kostade nu 3490 kr, men när pappa köpte den fick han betala ca 3800 kr. Så det lutade åt att bli en C902 som kostade 3490 kr. Men snäll pappa som jag har så betalade han mellanskillnaden så jag fick en C905!! Så glad jag är nu alltså! Dessutom såg han till så han bara behövde betala mellanskillnaden från vad han hade betalat för mobilen, inte vad den kostade idag så det blev billigare. Här är skönheten:



Så jag ska försöka få till så jag kan mobilblogga från Linköping sen. Kanske med bilder oxå. Denna skönhet har ju 8,1 megapixelkamera ;)


Och köp ingen Sony Ericsson G900 som jag hade!! Har aldrig haft problem med mobiltelefoner tidigare och att dessutom ha displayfel 3 ggr på mindre än ett år är INTE bra!

Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll